woensdag 6 oktober 2021

Een duivenmelker op bezoek....

Wisten jullie dat onze directeur in zijn vrije tijd ook reisduiven kweekt en houdt? Dit leerden we allemaal bij van het intervieuw met onze directeur: Matthieu: Ik vond de borstspier raar. Abdulla: Ik vond jouw duif leuk, ik was blij dat ik ze mocht vasthouden en daarna mocht vrij laten. Yahya: Ik vond het leuk om de duiven te zien en te strelen. Elise: Ik was blij om ze te aaien en ze dan buiten te zien rondvliegen. Ronaldo: Ik was blij om een duif vast te houden. Clara: Ik vond het grappig om ze te zien vliegen. Leuk om ze te aaien. Gaelle: Ik was blij dat de directeur met zijn duiven kwam. Zijn borstspier ziet er zo raar uit. Lucas: Ik was blij om een duif vast te houden en ze dan te laten wegvliegen. Aïcha: De borstspier was raar om te zien Jade: Ik vond het leuk om te leren hoe een ring aan een poot gedaan wordt

Geen opmerkingen:

Een reactie posten